Tema: Re: Kur gauti specifini duju baliona?
Autorius: astuntas
Data: 2009-06-28 18:18:43
nuvaziuok i aleksota pas turginius kartais buna labai idomiu formu balionu.
aisku bus srotinis, ir jei noresi normaliai formintis, turesi pasitikrint.

o kontoros beveik visos (jei ne visos) jama naujus balionus arba atramos,
arba lenkiskus, ir nei vieni kiek zinau jokiu nestandartu negamina.

toki kaip aprasiai dviguba baliona tai tikrai esu mates pas ruteni alexote
13 kioske, bet buvo senokai, paskutiniu metu nesimate. pabandyk paklaust
nuejes bet kada pas ji, gal patars kazka. beja, primenu turgus pirmadieniais
nedirba :)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4194 (20090628) __________

http://www.eset.com