Tema: Re: MOTTEZ dviraciu laikiklis
Autorius: felar
Data: 2009-06-23 13:25:40
Vežiau panašiu ne per seniausiai pora dviračių. Ant sedano kabinau. Ne itin
patogu kol pirmą kart susikonfigūruoji, nes reik susireguliuot diržus,
papildomai užtvirtint kad vairas neklibėtų ir kad nesidaužytų dviračio rėmas
ar ratai į tuos turėklus. Šitam matau dar paminkštinimas kažkoks yra toj
vietoj, tai gal kiek geriau, bet mes tiesiog su papildomais diržais buvom
užtvirtinę ratus. O šiaip iš pradžių atrodo baisokai, nes kabo tik ant tų
diržų realiai, bet pravažiavus pora šimtų kilų nenukrito ir jokių kitokių
nuostolių nepridarė, tai turbūt OK. Vienintelis dalykas, kad ant mano sedano
uždengė numerį galinį, nes apačioj tos atramos tiesiai į numerį atsiremdavo.
Lygtais policija gali prisikabinti dėl šito.