Tema: Re: Kasko ir vagyste
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-27 14:09:07
    Trecias variantas. Pazistamas druadziasi sunkvezimi paimta lizingu.
Aisku krize, aisku taupo. atnese parodyti pasiulymus kur gavo. Vieno
draudiko pasiulyma net nezinau kur deti - ar i jumoro skyreli, ar i DPK
siusti, ar uzkalusti del galimos klaidos. Polisas kaip ir yra, bet
atsakomybes pagal ji - 0.0. Kaina aisku gera, nu bet atsiprasau... Seniau
taip budavo su NT del kliurku civilinaim kodekse. Gal Draudikai sukdavosi
ish situacijos ir dabar panasia vartosi. Bet vaziuoti su tokiu CASCO polisu,
kur viskas arba nedraudiminis ar francize....