Tema: Re: Kasko ir vagyste
Autorius: Pi.
Data: 2009-02-27 14:04:41
tikrai nieko isskirtinio mano polise nebuvo... tiesiog.. fransize eismo
ivykio atveju yra litais.. o vagystes(treciuju asmenu veikla) yra %.. ir
viskas.. o draudimas atlygina turtui padaryta zala.. kuria padare tretieji
asmenys-vagyste..
del sekanciu draudimo sutarciu.. manau, kad tai irgi daugiau mitas..  zinoma
draudimo komp. sako kad pakels imoka.. kad tik nereiktu atlygint zalos
dabar.. bet nepamirskim kad draudimas ir gyvena is imoku.. tad jei pakels
labai draudimo imoka.. tai klientai nesidraus.. o kompanija praras pinigus..
tai cia toks.. labai subtilus dalykas, mano galva.. viena ka sneka
draudimas.. kita kaip jie elgiasi poto..