Tema: Re: Zhegonskui
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-06-19 15:58:52
On 2009-06-19 14:43:57 +0200, "Hyperlink" <tomas.bagdonas@gmail.com> said:

> na sutik, kad gale lempos tai nelabai.

nesutiksiu.

> Su tom permatomom lempom gamintojam reiketu atsargiai eksperimentuoti.
> Mazda 6 irgi tragiskai atrodo su jomis. Bent jau man lempos ne
> paskutineje vietoje renkantis masinoje, nes tai viena is svarbiausiu
> isores dizaino daliu.

akys sielos veidrodis, o lempos automobilio akys? :)

viskas ten normaliai - savo laiku buvo grazu, is'as ir pradejo visa ta
altenzu mada (beje tokio tipo lempos ir vadinasi pagal tai, kaip tas
lexusas vadinosi japonijoje). o cia gi japanese tuningo culture dalis.
:)

p.s. nepirksi - prohodi mimo, nezasloniai koziol arbuzi na rinke drugim
pokupateliam.

o jei rimtai, tai man iki dabar tas leksusas patinka, labai vykes, ypac
jei spalva baltas perlas (koki ir pardavinejam). Pilnai juo patenkinta
drauge, stovis irgi geras, bet svarstoma upgreidint i CLS'a ar bent jau
E klase.

> "Spakains" <spakainas@mail.ru> wrote in message

>>> salygomis. Kewle sudomino mane hondomis. Dabar laukiu padoraus auto nuo