Tema: Re: Zhegonskui
Autorius: Hyperlink
Data: 2009-06-19 10:54:50
atrodo, kaip vectra senesnioji, tik kuro kur kas daugiau vartoja :) Uz
25-30K  yra kur kas geresniu pasirinkimu sitomis sunkiomis krizes salygomis.
Kewle sudomino mane hondomis. Dabar laukiu padoraus auto nuo 2004m.,
dyzelio, su padoria rida ir kaina. Auto turi buti toks, kad nebutu geda prie
jo prieiti ir isesti :) Jeigu mazda nebutu tiek daug prabegusi ir maziau
edri, nebutu jokio poreikio keitimui. Nesinori buti tuo, kuriam teks ja
karsinti :)