Tema: Re: nuomones - Subaru Legacy 2007
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-19 10:40:21
Sutinku. Vazinejau apie pusantru metu su 2.0 benzinu. Masina ARBA/ARBA. Arba
prikibs ir px sanaudos bei kai kurie minusai, arba atrodys visiskas
nesusipratimas. Man prikibo, nors trukumu ir maciau. Jei civiliniam
vazinejimui, visdelto siulyciau bandyti ivaldyti dizelini varianta. Pats
pasikeiciau į tokia. Kolkas nuo vaziavimo savybiu ir kuro sanaudu tikrai
visas apsipatenkines. Bent jau uz toki kainu lygi alternatyvu nedaug.