Tema: Re: nuomones - Subaru Legacy 2007
Autorius: SuperFM
Data: 2009-06-19 08:00:20
nu jus idomus :)
jeigu zmogus jau ziuri i subarika, vadinasi jis zino ka reiskia AWD ir jam
giliai px kad kazkuriu tai metu accordas ar octavia vat biski maziau kuro
jama... as pvz neisivaizduoju kiek srebia mano wrx, nes man tai tiesiog
neidomu, as ta masina pirkau ne myzciojimui del keliu papildomu benzino
litru, o megavimuisi vairavimu, kad ir tas pats bukas atstumas is tasko A i
taska B suteiktu malonuma :)