Tema: Re: multivanai syncro automatai
Autorius: xyx
Data: 2009-07-01 12:36:24
Patikek.... vazinejant su svytureliais pora kartu teko ismainyt merca i
keliu metu senumo multivana arba karavele... kad neatsilikt korteze teko eit
ir dugnais ir greiti pasiekti nemaza ir  isvalytam kelyje posukius placiai
imti ar po viadukus makaluotis ant  greicio- kuo didesnis posukis tuo
baisiau palyginus su lengvaja. O vos virsijus 100  ir kuo toliau tuo labiau
islenda jo autobusine prigimtis :) tuo tarpu su lengvaja atrodo be problemu,
su lengvu vejeliu eini... 100-140 km/h
Tuo pat metu eksploatavau ir sharan'a- tai visiskai kitas vaziavimas beveik
prilygstantis lengvajai masinai, rezimus tuos pacius isbandziau... aisku
irgi biski lankstosi, bet ant 150-170 km/h zymiai maloniau nei su T5.
Ir cia aisku ekspyriencas ne lietuvos keliais, o tvarkingojoje europoje,
pasimalus pas mus ar lenkus T5 autobusiskumai dar zymesni
todel Multivanas ir lieka didelis busas butent 7-8 iems zmonems, o jei tiek
nereik- pilnai galima issiversti su sharan... ilgoje kelioneje zymiai
maloniau bus vaziuoti "beveik taip pat" kaip su lengvaja.... O jeigu zmones
nori kelioneje "dirbti furistais" nieks nedraudzia juk... As kelioneje, ypac
ilgoje, noriu turet kuo didesni patoguma ir kuo maziau nuvargti del blogo
kelio...