Tema: Re: duja ir tech apziura
Autorius: R.S.
Data: 2009-06-17 15:13:22
tai va gryzau is aziuru centro...
Tai jei auto su dujom technicke kainuoja gausiai brangiau vietoj 42lt
kainuoja 74lt
matuoja Co tiek ant bendzo tiek ant duju...  o daugiau viskas px.. kur tas
balionas ar bagazineje ar lauke... jokiu sertifikatu neprashe...

technickes nepraejau... galinis ratas blogai stabdo... bled. Dar reix 11 lt
susimoket per pakartotina apziura.... Moket i kishene  kad "praleistu"
nesiruosiu geriau sudesiu tuos lt i auto remonta... :)

Tai va tiek Yspudziu...