Tema: Re: BMW E39 ar VW passat B5, kuria pirkti?
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-05-29 10:20:52
technologija gal nelabai nusileidzhia, o bet tachiau taip, tai yra pigensis
automobilis ir tai jauchiasi. Bet vazhiuojasi ir su juo tikrai
komfortishkai.

Del pakabos, tai priekis normaliai sutvarkius manau 100-200kkm tikrai laikys
be problemu, jei ne daugiau. Gala truputi paskauda kai sailentblokai
pasibaigia, 2x200Lt. Bet tai jie 10m gyvens tikrai, o nuplyshta kaip
taisykle pasivazhinejus mirusiais amortizatoriais.

--
Dainius