Tema: Re: BMW E39 ar VW passat B5, kuria pirkti?
Autorius: Squid
Data: 2009-05-29 08:48:47
	jeigu galvojant į priekį apie pinigus tai Passat. Ir variklių
pasirinkimas nemažas (ekonomiškų, galingų, kompromisinių) ir pakankamai
konfortiškų variantų būna. Aišku nereiktų klausyti visokių pasakų apie
pakabą.. jie tvarkinga tai laiko (tik žinoma jei kas susidėvi reikia
laiku keisti).
	Būtų įdomu išgirsti kokie reikalavimai keliami būsimai mašinai.

P.S. aš tikriausiai neobjektyvus nes kažkada rinkaus tarp passat ir BMW.
BMW patiko ir mažai trūko, kad būtent ją rinkčiausi tačiau pasirinktau
kitaip ir jau keletą metų nė karto nesigailėjau :) (nežinau kaip kitu
atveju būtų buvę)