Tema: Re: kuom suklijuot
Autorius: Tomas
Data: 2012-07-30 00:59:32
Dar jaunystej apie jy baisokos legendos sklande, tai zhinai... nzn, kiek ten urbanlegendu, kiek tiesos, bet ant saves patikrint noro neturejau. Kita vertus - moterishke sandelininke chimbazej elgdavosi su juo paprastai - budavo prieina prie backos, atraitytom rankovem ikisha ranka ir pasemia trilitriaka, ir paduoda, sako "prashom", trilitriakas visas shlapias varvantis, moterishkes chalatas irgi imirkes, sandely smarve - koncentratas, ish koju verchia, nu bbzn, nesitiki kazhkaip, kad ta sandelininke dar gyva.... Kaimyna dar turiu, jau labai senas pensinykas, dirbo pagrindinej chemijos bazej, Lietuvos Chemijoj. Dichloretano jie neturedavo, bet sake visi, kas dirbo su tetraetilshvinu - gyvu nebera nei vieno. Nu tas bjauresnis, bet dichloretanas - irgi ne ish kelmo spirtas.Aj, ne chemikas ash, geriau Dainiushas tegu tiesa pasako. B5 pasato molekules bei atomus jau yra perkandes, tai apie dichloretana jam bus kaip 2 pirshtus apmyzht :)