Tema: Re: kuom suklijuot
Autorius: Tomas
Data: 2012-07-26 22:09:22
Ash ne litra ir turbut ne 10, bet kaip jau minejau - stengdavaus neprisiuostyt, nors jis ir skaniai kvepia :) Tarpe visokiu vezhiu ir kitu bjauriu ligu dichloretanas gali sukelt kad ir kepenu ciroze, jei gerai prikvepinta juo patalpa - per kelias valandas. Nx man to reikia. O tu i medi geriau pabelsk, ka tas litras su laiku neishdygtu kokia nors forma.