Tema: Re: Kur ieškoti variklio numerio?
Autorius: Piktuolis
Data: 2012-07-25 13:33:22
Tai dabar jau dzin, taip ir įrašė. Tik su sąlyga, kad pasakyta: "jei TP
duomenys yra pasikeitę arba jos registracijos liudijimas yra senesnio
pavyzdžio ir jame nėra kai kurių registruojamų duomenų (pvz. variklio
numerio)... prieš TP įregistravimą būtina nustatyti jos tapatumą." -
maniau, kad norės ir variklį įrašyt. Todėl dabar ir nesuprantu nx to reikia.