Tema: Re: Kur ieškoti variklio numerio?
Autorius: Piktuolis
Data: 2012-07-25 11:11:00
Man ne pochui, nes šiaip ne jų darbas variklius valyti. Tose jų
taisyklėse aiškiai parašyta kad jei numerio nesimato, tai ir netikrina.
Aišku pirštu bakstelt teisinga linkme gali, bet vienok valyt patogiau
namie, pavėsyje, kai gali ir iš duobės palindęs pakrapštyt jei reikia.
Nes tempti laiką, kai temperatūra +30 ir už nugaros laukia keliasdešimt
įkaitusių kazokų... nx to reikia.
Naguota blonde visada gali nuvažiuot į servisiuką ir patikėt tą darbą
kokiam murziui.

Bet finale nors ir tipo reik sutikrint mašiną, jei pase neįrašytas
variklis, niekas variklio netikrino tik kėbulą. Taip ir nesupratau nx
ten valandą trintis eilėj ir sumokėt +21 Lt.
T.y. supratau: +21 Lt.