Tema: Re: apie bulka :)
Autorius: monas
Data: 2009-05-25 11:26:24
2. pasiziurek atraminiai guoliai kaip laikosi, o gal ju jau ten nebera visai
;)
Norint idet stiprintuva reikes keist visa vairo kolonke, po to primontuot
stirpintuvo siurbli, po to pritaikyt dirzeli ilgesni ir dar melstis kad vsii
skyvai tiktu :D O galiausiai dar ir suvedima padaryt teks ;)
Kazin ar kledaras vertas tokiu investiciju, nebent turetum antra
nevaziuonacia ir neturetum ka veikt ;)