Tema: Re: apie bulka :)
Autorius: Shadowed
Data: 2009-05-25 11:06:59
bet tai bleeee, negi cia taip gamykliskai ? kazkada maciau per TV... DIscovery berods, kur naudotas masinas apremotuoja ir paskui parduoda, tai ten keite kokias tai traukutes, vambzdelius... Gal sakau ir cia padetu ?  Krc atbulinis begis is viso nesuvokiu kaip isijungia. Pamakaluoju belekaip sankama ismynes, pabandau, kartais vaizuoja atgal :D