Tema: Re: Iki liepos 5d. auto kondicionieriu pildymas
Autorius: svyt
Data: 2012-07-05 18:40:59
galedavai 20 proc brangiau bms, o smulkmenas +/- ir dabar gali nusipirkt is
karto. pries 8 metus prireke hardo tai vaziavau tiesiai pas didmeninkui i
sandeli, dabar hardu ir kazkokiu video ploksciu net berods akropolio
maksimoj maciau., beto jei tuo uzsiimi (remontuoji kompus) tebera nemazai
kas is namu pardavineja ir ten skubiai rasi beveik viska, keli pazystami
tuom uzsiimineja po truputi ir dabar, man tai nebeaktualu, bet manau jei net
as zinau kur nusipirkt kazka vidury nakties, jei prireikia, daznai dar
pigiau,ta ta gali zinot bet kuris kas tuom uzsiima.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)