Tema: Re: Iki liepos 5d. auto kondicionieriu pildymas
Autorius: Renookas
Data: 2012-07-03 14:38:46
nelabai matau tu didziuliu antkainiu.
O siaip ta ir bande kai kurie cia irodyti kad daraisi reklama uz savikaina
dirbdamas o ne uzdirbineji. Ir viskas cia normalu. tik kad piktu konkurentu
nesusilauktum kurie nemegsta dempingo. Kafdangi pats esi perlipes per
paslaugos savikaina. Nes tapr musus servisistu as esu jau susidures su
neigiamom reakcijom

"Saulius"  parašė naujienų news:jsul2n$oh4$1@trimpas.omnitel.net...

Taip yra balansuojama ant savikainos, bet mano poziuris geriausia reklama,
kaip zmogui gera padarai, o ne reklamistams duoti uzdirbineti, o po to nuo
zmoniu su didziuliais antkainiais atsimineti idetus pinigus.
Pildymo stotele nauja Robinair, kaip ir kita iranga.