Tema: Re: Patarimo del Audi A6
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2012-07-05 15:46:42
On 07/05/2012 01:46 PM, Dainiushas wrote:

> na jų kai grūdintas sluoksnis nudyla, tai pabaiga ateina gausiai greitai

> Kuo jis ten įdomus?

tarp pirmo ir antro bako ketvircio kuro kiekis nelygus tarp antro ir
trecio ir tarp trecio ir ketvirto. Ir priklausomai nuo to, kaip
agresyviai mini tapke, kuro kartais bake "padaugeja":)

> O ką borto kompo nėra???? Ar tik ekranas skydely nusivertęs? Autopilotas
> - reikia ėdėt rankenėlę ir VAG-COM'u aktyvuot

borto kompo nera, yra tik mazesnis skydelis kur rodo "OK", "durys",
temperatura ir t.t.. Skaiciau, kad galima ideti skydeli su borto kompu,
atvesti kazkoki laida ir tada veiks. O del rankeneles irgi zinau:)
Reikia tik prisiruosti, nupirkti ir pas meistrus nuvezti.