Tema: Re: Patarimo del Audi A6
Autorius: spakainas
Data: 2012-07-04 18:37:57
> mieste taip, užmiesty 10 tai bus gal prie kokių 160-180. Yra tekę tokia
> pasitrankyt su ~7.5ltr. O jei mechanika fwd, tai jau bus ir visai pusė
> velnio tos sąnaudos.

Nu aš sakau kiek realiai buvo su realiu egzempliorium. Egzempliorius
buvo tvarkingas, prižiūrimas. Greičiai užmiesty 110-120, tapkė tikrai
nelengva. Su tokia pat tapke man avensis su tiek pat kw ima atitinkamai
9 ir 7. Aišku čia mechanika ir fwd, tai nėr ką ir lygint, plius A6 masė
didesnė, tai taip ir gaunasi +3 litrai grubiai.

> apie 3.5kLt normaliai ten viską pakeist

Nu tai liuks, atpigo. Bet vistiek nelabai pigu.

> tai čia atidaru kapotu. bet px, viduj vis tiek nesigirdi. Užvyk tojotą
> ir tą Audi iki 4krpm, papasakok tada ką nėr su kuo lygint :)

Niekas atidaręs kapoto neklausė, aš kalbu apie triukšmą salono viduj.
Aišku octavijos neperspjauna, bet tikrai triukšminga. Avensis tylesnis.
benvas vabše palyginus su ta audi kaip elektrinis atrodo. O dėl užvijimo
iki 4k tai dar neaišku kuri tylesnė, juo labiau nelabai įsivaizduoju kur
čia taip važinėt reikia, nes bent jau su avensiu tai prie 120 kmh yr
lygiai 2krpm.