Tema: Re: klausimas apie dazyma
Autorius: svyt
Data: 2012-07-05 23:44:46
nevisai, emale nedziusta nekaitinant. lakas irgi, beje lakuot reikia kol dar
nenudziuvo pilnai pigmentas. labai senai man ka teko dazyt, tai jau nelabai
pamenu, auto dazu yra daug rusiu- emale, acetoninai (sitie dazniausiai
balioneliuose) dvikomponenciai... tik acetoniniai dziusta be kaitinimo,
emale gal isdziutu vasara saulej per pora valandu, bet per ta laika aplimpa
dulkem baisiai.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)