Tema: Re: klausimas apie dazyma
Autorius: ramunas
Data: 2012-06-24 22:05:32
nu reikes dar karta pameginti :/

"eimaz"  wrote in message news:js7gmp$a2n$1@trimpas.omnitel.net...

tai negi vieną kartą lakavai? motorolerio kelias dalis kai perdažinėjau, tai
laką purškiau mažiausiai 3 kartus ir purškiau "storiau" nei dažus. spalvą
irgi nupurškiau labai ok, bet lakuoti tai jau reikia mokėti, nes jei jei
purkši iš per daug toli, bus matinis, iš per daug arti - nubėgti  gali.

"ramunas"  wrote in message news:js44oc$94l$1@trimpas.omnitel.net...

prireike pasitvarkyti sparna masinai. pashpakliavau, nusisveiciau ir pan.
nuvariau I dazu krautuve su bako dangteliu. sakau man tokiu dazus vat. ir
dar lako tikriausiai duokit. sako nereikia lako, nes cia su kietikliais ir
t.t.(flakonelis)  sakau cia taip vat blizges ? sako jo. nu OK galvoju. tiks
.... pagamino ... nusidaziau ... isdziuvo ... agi ziuriu nikuja jis nieko
neblizga. gavosi grynai matinis sparnas. spalva atitinka ciki piki ... bet
matinis... nu ok galvoju lako reikia uzpurksti ... nusipirkau kazkokio lako
.... nupurskiau ... gavosi truputi geriau, bet vistiek ne taip kaip kapotas
ar dureles.... tai cia as arklys kazko nepadariau ar apipiso mane dazu
gamintojai ? kaip patvarkyti visa sita reikala ? gal lako kokius 5
sluoksnius reikia varyti ?