Tema: Re: Ford Fusion
Autorius: old+tired
Data: 2012-06-17 09:38:28
fleimo targetas - Fusion, tobish Golf, Astra, P307 ir panasiu eileje.
Jei ziurimas Fusion, o ne eiline banali Fiesta - reiskia, kad zmogui norisi
dazniau pavaziuot vieskeliais, laukais, isimest saslykine, valti gumine ar
palapine. Sioje vietoje ima grot pasikrovimo patogumas.
Jei ne noras drasiau lipt ant bordiuru ar per saknis miske vaziuot i
grybavimo vietas - nematau prasmes tada pirkt Fusion, isskyrus vienintele -
jis rinkoje DAUG pigesnis uz, mano akimis vertinant, tiesioginius
konkurentus segmente, kaip kad Golf+ ar C3 Picaso ir panasius.