Tema: Re: SAAB 9-3 1.9 TiD +/-
Autorius: finito
Data: 2012-06-15 09:34:58
Variklis sako gana geras, fiato konstruotas, dejosi i visus GM produktus -
opelius, saabus, tt. Trukumas turbut kad gal kiek triuksmingas ir vibruoja.

Su pakaba neypatingai, ypac uzpakaline, nera labai patvari. Bet
remontuojasi, kainos ne kosmosas, kai kurios detales tinka nuo Vectra nes
abi tos pacios konstrukcijos. Pakaba gana kieta, visokie smulkus nelygumai
ir duobeles smarkiai jauciasi, tad R17 nerekomenduociau (R16 standartiskai
eina).

Ypatingai reikia tikrinti elektronika, nes pas saaba elektronika yra silpna
vieta, kaip ir daugumoje kitu naujesniu masinu kur prifarsiruota visokiu
pribumbasu.

Automatine deze ne saabo isdirbimas, tokia pat dejosi i opelius, tad gal
pasidomek kitais kanalais kaip pas opelius jos laiko, nes tokiu saabu
naudotoju ant LT ko gero nedaug.

Siaip su naujesnio saabo pirkimu yra siokia tokia rizika, nes kadangi
gamintojas uzlinko, tai uzlinko ir visa atsarginiu detaliu logistika.
Visokiu stockiniu alternatyviu detaliu dar gausi nusipirkti (kaladeliu,
traukiu ir tt.), bet jei ko nors prisireiks rimciau  firminio is Saabo, tada
figaro gausi, bent jau taip buvo pries kokius 3 men kai sio bei to man
paciam prisireike :)

P.S. Atidziai ziurek pagal VIN ar nera perdaryta is anglo, nes dabar tai
gana populiaru. pvz dileriai turi galimybe pratikrinti ar buvo gamykliskai
LHD ar RHD surinkta.