Tema: Re: '03-04 ML270 +/- ?
Autorius: Tomas
Data: 2012-06-05 15:50:14
8 kausu JGC valit labai smagiai, tik, kad vaziuoja jis bjauriai, ziauriai
amerikietiska maniera, esu girdejes bajerius apie nuo supimo vemiancius
mazus vaikus.
dyzeliai 3.1 labai blogai.

ML kietesnis, vaziuoja kaip ir norma, kazkada sau norejau, atbaide surinkimo
kokybe, salonas ir visokios smulkios problemos - tai razdatke neveikia, tai
tepalai sunkiasi, tai ventikas sugedo. ir rudys, rudys ble labiausiai
atbaide.

bekelej rimtesnis turbut JGC.