Tema: Re: '03-04 ML270 +/- ?
Autorius: tranzoo
Data: 2012-06-05 13:49:42
"messiah" <nera@tokio.lt> wrote in message
news:jqkmsf$rpc$1@trimpas.omnitel.net...
> lc100 iniu kaina prasideda nuo kokiu 45 pusetinu variantu, o kiti
> ishvardinti tai niochen'.
> grand cherokee turi kazhkokiu pliusu patikimumo srity ?

JGC gana paprastas ir patikimas. islaikymas tikrai daug nekainuoja. tik
kartais teks palaukt detaliu.

sita mano parasyta trijule pakankami visureigiai ir sociai turintys
komforto. (apie rr ir g-wagen yra atskira kalba, nes jie laaabai brangu)

toliau eina mitsu pajero. 2001 metu modelis - kampuotas su pustais sparnais
(pajero NL). bet pas ji su komfortu jau nebekas.

visi like yra tikrai geri visureigiai, bet be jokio komforto - mieste
kancia.

p.s. yra dar suzuki jimny, bet ji reikia pirkt be variklio ir deti vw 1.9
tdi, arba paiseskot santana jimny - jie su pezo dyzeliu, bet greiciu dezes
pas juos nelaiko