Tema: Re: kam reikalingas elektrinis vairo stiprintuvas ?
Autorius: kurikai
Data: 2012-05-27 19:13:16
Tai kaip taip iseina, masinos pacios praeina TA, velkamos su virvute, be
kurios is kiemo neina isvaziuot? As va viena karta nusipirkau virvute
masinai pagazdyt, kadangi isvaziavau tolokai nuo namu apie 200 km... reikejo
laiku spet grizt i darba, o va uzkuriu pastovejusia kelias valandas masina,
tai per pasalini triuksma varinkelio nesigirdejo, atsidarau kapota, garsas
nuo genero sklinda, pasirodo sankabinis guolis pastriges... nu tai ir
pagazdinau masina trosu, ka jei suges kelyje, teks tempt, issigando... tai
tiek tas trosas ir reikalingas... O ka noriu pasakyt, kad tvarkingai masinai
troso nereik, bet jei nusiperki ubyta lauza, nu tai kartais net trosas
nepades...