Tema: Re: kiek toks duju rytu?
Autorius: bomanz
Data: 2012-05-12 22:56:36
pjezo wrote:

Įtikinai :) Jei pasiseks, dujų naudos tik 10% daugiau.

> Blogai supratai.
> Praktiskai vis siuolaikiniai benzininiai varikliai turi gan auksta suspaudimo laipsni, 12 ar net daugiau.
> Oro patekima regulioja skelende, neretai ji elektronine.
> O butent paduodamas oro kiekis + kuros santykis+ suspaudimo laipsnis + oktaninis skaicius lemia tiek NK tiek detonacijos riba.
> Ir su zemesnio oktano skaicium sklende atidaroma maziau, masiau kuro - rezultate - vel mazesnis/ar didesnis slegis suspauidimo ciklo gale.
> Turim auksto oktano kura- skledne praveriama daugiau, daugiau oro, daugiau kuro, didesnis slegis, didesnis NK.
> Tiek turbininiam tiek forsuotam siuolaikiniam veikie tie patys principai- tik turbininis variklis yra deforsuotas (su mazu suspaudimu laipniu) ir galutinis rezultatas pasiekiamas paduodant jau suslegta ora, o atmosferiniuose (su dideliu suspaudimo laipsniu) tai pasiekaima paduodant "praretinta" ora (atmosferiko kolike slegis mazesnis nei "lauke" ir sklendes atidarymas nuleme kiek jis skirsis).
> 
> Tad naujesni auto sugeba isnaudoti tiek benzina su aukstesniu oktanu, tiek dujas.
> Senesniem- nelabai pajausi skirtuma, 85, 95 ar 98 , ar net ir ta "sportini" 100+ oktano benza supylus....
> 
> "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message news:jom16m$h0n$1@trimpas.omnitel.net...
>> pjezo wrote:
>>
>> Taip, su turbina tai mintis. Tai jei gerai supratau- jei turbinos nėra, 30% 
>> sunaudojimo padidėjimas neišvengiamas?
>>