Tema: Re: kiek toks duju rytu?
Autorius: em.de
Data: 2012-05-12 15:58:19
tai cia jau su ta "normalia" iranga?

as kazkaip galvojau, kad tik mano II kartos su kazkokiu ten
ekonomaizeriu tiek srebdavo.

prakeikiau as tas dujas.

jeigu ivertinant, kad reikia dar benzo ir, kad kiekviena karta pildamas
nezinai nei kokios kokybes, nei koki realu kieki uzpila tu duju tai eina
na... tos dujos.

realus ivykis - vaziavau i kroatija, nuo kauno atmyniau iki suwalku ir
baigesi dujos... o is vakaro buvau uzsipyles pilna baka duju. Galvoju -
sakes, parejo duju iranga, reikia sukti namo, bet eksperimento tvarka
uzsipyliau lenkisku - trauka pasikeite zenkliai ir suvartojimas grizo ir
normos ribas... klausimas kokio briedo man pripyle pramones nesteje...