Tema: Re: OFF: Fizika: kvailas klausimas?
Autorius: Levas
Data: 2012-05-13 19:34:30
Taciau Laimis rase:
>shell tipo sistema, tai tik matematinis modelis, kuris kaip svogūno
>lukštai pritempiamas iki sferos. Taip, tai galioja pilnavidurėms
>sferoms, tam jis ir sukurtas (įrodyta teorema) ir net labai praktiškai
>ir taikoma.

šachtiniku tuneliai tai kaip ir niekas palyginus su viso rutulio mase. Jei tai galiotu kas parasyta virsuje, tai šachtininkai gal nepajustu nesvarumo, bet justu bent jau apčiuopamas gravitacijos anomalijas.

Man labiau patinka, kad gravitacija nuline tik centre, o i krastus dideja iki 1g. Jei paimti ir perdurti vamzdeli per žemę kiaurai ir įmesti ten žmogų (atmetus oro trūkumą ir temperatūra), tas žmogelis užsipistu svyruoti nuo vieno galo iki kito.

Beja toki "eksperimentą" jau atliko vienoje fantastinėje knygoje ir ten žmogeliui teko pasinaudoti turimom reaktyvinėm priemonėm kad nepasilikti tose supynėse.

Bye, Levas