Tema: Re: Parudave ratlankiai nuo kaladeliu
Autorius: YZF
Data: 2012-05-11 18:50:46
Yra toks specialus purskiamas reikalas pavadinimu 'Kemetyl'. Anksciau buvo
Statoile pardavinejamas, gal ir dabar dar yra? Specialiai skirtas visokiam
brudui (stabdziu kaladeliu , tepalo, smalos, gumos, etc) nuvalymui nuo
ratlankiu. As ji naudodavau motui, labai gerai nuima. Uzpili, pora sek
palauk ir su vandeniu nuima puikiai. Bandydavau visokius 'universalius'
valiklius tai sudas, nieko nepadedavo.

Pabandyk gali suveikti