Tema: Re: Parudave ratlankiai nuo kaladeliu
Autorius: Kiaule voras
Data: 2012-05-09 15:38:03
Man, atejus siltesniem oram, vabzdziai ant priekinio lango issitasko. Hren
juos su valytuvais nuvalysi... Vesciau i garantini, bet pastarasis 10 metu
kaip pasibaiges. Taip ir mucijaus, kol servise parekomendavo, kad siltuoju
sezonu su masina nevaziuoti. Patenkintas. Manau sis budas pagelbetu
islaikyti ratlankius svarius. Tik nevaziuoti reikia apvalius metus.
Sekmes kovoje su purvu!