Tema: Re: galu gale, gal vln pajudes ledai.. (cia del taksi)
Autorius: infernal
Data: 2012-05-03 22:12:00
Uzsisakiau Martona is vakaro(kaip ir visada), kad atvaziuotu 5:00.
Laukiu laukiu.. 5:10 skambinu "kur mano taxi?" - tuoj atvaziuos, tuoj
tuoj. 5:20 dar karta skambinu "KUR TAXI?" - "sustabde vairuotoja
policija, daugiau laisvu neturim, reikia laukti". Atvaziavo ~5:40. Per
ta laika dar ne viena rimta pokalbi su operatore turejau. Zodziu, i
lektuva ilipau paskutinis.... dar 5 min butu uztempe ir buciau niekur
nebeskrides.  Nuo to laiko i Martona nebeziuriu.