Tema: Re: galu gale, gal vln pajudes ledai.. (cia del taksi)
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-05-02 18:27:41
Atvažiuoja paveluotai (nuo operatorės "iki 10 min"), paima kitus žmones,
nors žino (turėtu) kad kviesta buvo turbūt kitur važiuot. Tada antsiunčia
kitą, atvažiuoja dar baisesnę už mano vairuojamą bulką dabar. Vairuoja visai
pasitikėjimo nekeliančiomis kalbėjimo manieromis veikėjas (vairavo neblogai
vistik, bet taksistam sakyčiau reik ir su klientais mokės tvarkingai
bendraut). Mašinoj tvarka geriausiu atveju kaip pas kaimo bičą pasiruošusį
mergų pasikabint, salonas dvokia kažkokiu šlykščiu smirduku ant veidrodžio
(doleris, dar kažkokių eglučių buvo). Gale diržų nerasta, segantis priekyje
burba (nepraneša, o būtent burba), kad nereikia. Kondišino nėr (jei ir būtų,
turbūt nejungtu), langai neatsidaro, nes rankenos nuimtos (vasara buvo
tada). Dar prie visko prisideda nuostabi "Gerą muziką leidžianti" A2, kuri
per 15min kelionę nė karto nesugrojo nieko apart V+V ir panašių skelbimų.
(radijos perjungt net kalbos nebuvo, iškart davė suprast, kad 'klauso'.
Nerūkė, bet pelenines turinys savo kvapą turėjo, matyt tarp klientų
patraukia. IR visa ne kompozitas iš kelių, bet vienos konkrečios taksi,
kažkokios mersitos, merselitos ar kažko panašaus prieš kelis metus. Iš tiesų
tai po to žvengėm, nes tokio absurdo komedijos seniai nematėm. Galų gale
pakliūta ant martono (tą pačią dieną atgal važiuojant) ir daugiau nieko
neieškojau. O mershujita išsikviečiau nes kabrioletas (su kuriuo visad
važiuodavau, kai reikėdavo) užimtas visas min. valandai buvo, ten tvarka
bent šiokia tokia buvo, nors po martono ir ten nebegrįžau.