Tema: Re: Kaip apginti medelius nuo bebro-gaidzio?
Autorius: Arj
Data: 2012-04-30 15:02:13
+++
pritariaui daugumai zodziu :)
reikia tik pasidziaugti kad dabartiniais laikais buti medziotoju jau "nemadinga".
Del zalos - bebras labai grazus ir mielas gyvunelis, kol jis neapsigyvena netoliese.
O va kai apsigyvena kur beverciu krumu pakrastyj niekam netrukdydamas, viena kita beverti karkla
nugrauzia, koki zemelapyj nepazymeta mini-uposkni patvenkia, ir 10ha brandaus misko pavirsta I pelke
+ nudziuna naxui, tai abejingu sunku likti.

"KG"  parašė naujienų news:jnlper$qqp$1@trimpas.omnitel.net...

Gaila, kad yra žmonių kurie oficialioje lietuviškoje medžioklėje vis dar
mato kažkokius idealus. Pirmasis būrelis pasikeitė tik tuom, kad
medžiotojas Nr1 išėjo į kitus medžioklės plotus.
Pamatytų jos virtuvę iš vidaus - greitai pakeistų savo nuomonę apie tą
supuvusią sistemą, niekuo nepasikeitusią nuo sovietinių laikų.
Ir suprastų, kad realiai gyvenime - didžiausi brakonieriai yra medžiotojai.
Tai yra nerašyta taisyklė. Ir mums, studentams, lietuviškos medžioklės
korifėjai paskaitų ir praktikų metu tą pastoviai kartodavo.
Aš irgi kol siekiau medžioklėtyros mokslų aukštumų, taipogi naiviai
tikėjau kad tai nesamonė.
Deja pakankamai greitai aš tuom įsitikinau pats savo kailiu.
Dėl to visą tą purvą mečiau ir nuo to atsiribojau. Todėl ir rašau kad
esu jau Ex

Ir kita medalio pusė: bebras yra lygiai toks pats graužikas kaip pelė ar
žiurkė. Įtariu čia gal ir neatsirastų nei vieno, kuris patyręs jų žala
nieko nedarytų ir toliau ramiai žiūrėtų. Aš irgi su malonumu perleisčiau
tą malonumą naikinti bebrus medžiotojams su galiojančiu bilietu, deja
mano apylinkėse jų tokia medžioklė nedomina. Juos domina tik pašaudymas
į tai kas juda be jokių pastangų.
Ir žinau, kad yra oficialus kelias išsireikalauti iš medžiotojų
nuostolių atlyginimo, bet per daug biurokratizmo, per daug komisijų, o
dar ir švogerių pageidautina turėt ten kur reikia.

Ir kaip sakoma neturėjo boba vargo - įtraukė žiurkę (vardu bebras )
kažkada į medžiojamų rūšių sąrašą - ir vargsta dabar abi pusės - ir ta
kuriai privalu ją gaudyti (bet nenori, nes neapsimoka) ir ta kuri
patiria žalą (nori, bet negalima).

kg