Tema: Re: Kaip apginti medelius nuo bebro-gaidzio?
Autorius: Kęstas
Data: 2012-04-30 11:32:36
> atsitiko nelauktas dalykas - bebras - GAIDYS nugrauze 3 pusis ir kelias
> eglutes, nors sakoma, kad spygliuociu jie nelabai. Salia yra namazai
alksniu, bet tie jiems neidomus.

žinot, neįsižeiskit, bet kaip jums būtų toks nusiskundimas:
atsitiko nelauktas dalykas. mašina - GAIDENA - partrenkė mane, einantį gatve, nors sakoma, kad mašinos žmonių nelabai. Šalia šaligatviu vaikščiojo daug kitų žmonių, bet jie mašinoms neįdomūs. arba žinot, palikau savo piežą su pravirom durelėm, kad vėdintųsi, prie parduotuvės nakčiai, ateinu kitą dieną - a jo nėr, nors sakoma, kad piežai vagims nelabai ;)

reikia medžius apsukti metaliniu tinklu. tai yra pirmas darbas sodinant ką nors netoli vandens telkinių, kur gali būti bebrų.

be to, be bebrų dar yra tokie reiškiniai kaip stirnos, elniai, briedžiai, zuikiai, pelėnai. jie negyvenamose kaimo sodybose viską jama, neretai net vasarą.. ir jokių bebrų nereikia.
pats aptveriu plastikiniu tinkleliu pusantro metro aukščio, tolėliau nuo kamieno, apsaugant ir apatines šakeles  - jis laiko daug metų, pigus, dažnai užtenka vos vieną kuolą ikalti ir laikosi.. vasarą nuo vaismedžių nenuiminėju iš viso, nes zuikiai, tarkim, obelaičių žievę valgo tolko padavai... aišku, dažytą emulsiniais dažais nelabai ima, bet aptvarėlis patikimiau nei dažai. tiesa, pas mane bebrai neužeina, bet spėju, kad tas tinklas ir nuo jų apsaugotų.

ir tiesa, moliu tepti žaizdas gal ir neblogai, bet šiais laikais yra geresnių tepalų už molį, pilna visose parduotuvėse šiuo metu..