Tema: Re: kondicionieriaus pildymas
Autorius: Renookas
Data: 2012-05-04 09:24:28
Gaiziunu g. 5, Cia salia savanoriu prospekto tarp ortopedinio ir hyper
maximos jei ka nors sako.
bet kuriuo atveju telefona turi. Procedura uztrunka apie 30-40 minuciu.
uztrunka visgi visos proceduros (atsiurbimas, vakuumavimas, pirmine nuotekio
patikra)

"spakainas"  parašė naujienų news:jnvsh6$29m$1@trimpas.omnitel.net...

O kiek laiko ta operacija užtrunka? Nes man Kaunas gaunasi kas 2-3
savaites pakeliui. Tai jei ten pusvalandis darbo tai galiu ir pas tave
užsukt, aišku, iš anksto pasiskambinčiau. Pas karlofą specialiai reik
mint į kitą vln galą, tai irgi nebent savaitgalį tik gautųsi.
Koks adresas?