Tema: Re: kondicionieriaus pildymas
Autorius: Renookas
Data: 2012-05-04 09:17:41
dirbam septynias dienas per savaite. Darbo dienom 8-21 val, savaitgaliais
nuo 9 iki kiek darbo turim. bet maziausia iki 17 val.

aisku kaip vilnieciui gal pas autoholikus arciau:) bet siaip kam reikes
uzsipildyti, visada prasom, sena freona panaudosim pakartotinai, tepala taip
pat, ultravioletiniu dazu irgi pusime kad jei kils problemu kad matytumete
kur dingsta. bet kuriuoa tveju ji bus kam noro mano telefonas  862075794

"spakainas"  parašė naujienų news:jnu78s$8ja$1@trimpas.omnitel.net...

Atvaryčiau, tik kad aš Vilniuj, o savaitgaliais nedirbat kaip supratau.