Tema: Re: Psichoze ar kas sian Vilniuj?
Autorius: ru
Data: 2012-04-21 17:08:10
gerai, jei iš galo.
Veiksmas vakar, ~13 val. Važiuoju Buivydiškių g. link "Impulso" (ten po 2
juostas į kiekvieną pusę, atskirtos žalia juosta, tvorele), gatvė pustuštė,
aplenkiu ramiai Opeliuką, dar 2-oj juostoj - iš priekio BMW tiesiai į mane
lekia. Greitis tikrai ne 50. Ir ne 90. Spėjau tik suvokt kad BMW, kad
sidabrinė. Vsio. Sekundės reikalas.. Kryptelėjau vairą, anas taip ir nurūko.
Tik namie užsirūkęs pamačiau, kad dar rankos dreba. Ir žinok žmogau, kur
koks prietranka iššoks/užšoks...