Tema: Re: Psichoze ar kas sian Vilniuj?
Autorius: Tomas
Data: 2012-04-21 11:50:14
Nustebino ir mane shiandien. Traku kelias, sankryzha prie rasmito. Susirinko vienu metu trys visishki obuoliai: vienas leke man ish uzhpakalio, prilekes eme stabdyt riezkai leisdamas dumus bei yyyylga zhviegima, nors ramiai stovejau ir laukiau kol uzhsidegs zhalias, antras - bande sukt kairen ir velesi velesi trukdydamas visai sankryzhai funkcionuot, trecias - atleke dideliu greiciu ir mano kledaro neperkirto perpus tik per plauka, teko ishsimest, dar dabar stebiuosi, kad man tai pavyko. Pesda zhodzhiu. Manau, kad majai buvo teisus ir nibiru jau kazhkur netoli sukinejasi.