Tema: Re: laisvu ranku iranga auto
Autorius: markatas
Data: 2012-04-14 23:33:28
Siaip apie bliupupines ausines - turiu bet naudoju tik tokiu atveju, kai
reikia vaziuoti ne su savo masina. Naudojama Nokia ausinukas (pagaminta
Jabros). Tikrai viskas butu super ir triuksmu slopinimai, ir akumas laiko
~360 val ir pokalbio laikas virs 10 val, ir kainavo ~100 E, bet yra vienas
bet - man kartais tenka kalbeti ir po 35 - 40 minuciu vos ne non stopu (buna
dienu, kai pokalbio metu kabo kitas skambutis ir pareina dar SMS, kad
praleisti kokie 2 dar). Taciau kai uzsyla orai uzkaista ausis, nes tuo metu
ji nekvepuoja, o dar koks langas pusiau pradarytas ir nusemus ausinuka turi
ausies uzdegima. Per metus apturejus si malonuma kokius 2 - 3 kartus
ausinuka nukisi i tolimiausia kisene ir montuojiesi stacionarai iranga

markatas