Tema: Re: Musa ratai - kur patikrinti Kaune?
Autorius: Renookas
Data: 2012-04-12 11:21:21
nu tai jei sugalvosi skambtelek man ir susiderinsim kada ramiau prie
montaivmo stakliu nusiimsim, apziuresim, pasitarsim. jeir eikes permesim
kazka, pakeitaliosim ratlankius, padangas, pasilakstyti ir pasakysi
rezultatus. Vienu zodziu tiesiu pagalbos ranka. aisku jei nerasim busi
sugaises laiko

"Velnias"  parašė naujienų news:jm61r6$dve$1@trimpas.omnitel.net...

Nu jeigu niekas nenustatys kas su esamais blogai, teks kazka panasaus burti.

"Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message
>o nenori pametyti ratu nuo skardiniu ant lietu? ir pan. na paieskoti visgi
>atmetimo budu.
>
> "Velnias"  parašė naujienų news:jm5vt1$bdo$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Visi yra atskiri komplektai.
>

> "Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message

>>> 160 ir niekas nedreba nei trupucio, o su vasariniais ratais dreba jau
>>> nuo
>>> 110, tai skaitau vistiek kalti ratai, o ne pakaba/guoliai/granatos ir