Tema: Re: truko glow plugas
Autorius: Kurmis
Data: 2012-04-11 23:30:17
nezinau kaip italui, ale prancuzui buvo sitokia beda. nors manau kad daug
modeliu turi panasiu reikalu, nes jos gimsta is atsukimo situacijos.... su
terksle sukimo kampas susidaro. reiktu su stangute ir statmenai laikyti, kad
nebutu lauzimo i sonus.
kolega apturejo tokia beda, tai nervavosi kol nepaliko to nulauzto galo
ramybej. per menesi laiko anas pats pajudejo ir svilpdamas dingo kazkur
pakeleje. isuko tureta nauja zvakute ir tiek tos bedos. zinoma man toks
sprendimas atrodo kreivas, nu bet mazum kam sueis.

--
Kurmis