Tema: Re: vidurio amziaus krize
Autorius: Tomas
Data: 2012-04-10 21:15:01
Vette + tikrai, bet man asmeniskai tik Z06. Chalengeriai ir kiti mustangai
ilsisi, jie cia voobscie ne prie ko. Prieziura nebaisiai, suresta pakankamai
gerai, prota p.sa kartais tik smulkios elektros bedos - ABS, ratu slegio
davikliai ir pan.

yra ziauriai gera '09 Z06 bombinta iki daugiau kaip 550AG siuo momentu, bet
i biudzeta niekaip. Bus po menesiuko kokio dar viena '07 be upgreidu, bet
irgi netilps.

"zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> parašė naujienų
pranešime:jm1mf2$37p$2@trimpas.omnitel.net...