Tema: Re: Slangu valcavimas
Autorius: Kurmis
Data: 2012-04-10 20:12:50
jei vamzdukui, tai kaip kuriems diametrams yra specialia sijungimai pirkti.
as konkreciai susiduriau su 6mm vamzduku. naudojamas stabdziu vamzdukams
sujungti. tai tavo kuro vamzdeliui turetu uztekt to laikymo. pati jungtis
nera pigi, 20 ar 30 lt. kaune aleksoto turguj buvau pirkes. manau
hansaflexas surastu pas save tokiu.

--
Kurmis