Tema: Re: KET
Autorius: Kurmis
Data: 2012-04-09 21:03:33
na bet esmes nelabai keicia, turi kamera ar ne. pagrindinis kelias nebuvo
tuscias.
kad su lukesciai ir vieno ir kito vairuotojo nesutapo nieko keisto. mane
irgi yra pamove kito vaziaviko lukesciai, kai staiga aplenke is desines ir
pries nosi stabde. man atstumo neliko, ale yrodyk be video kad taip nebuvo.
duotuoju atveju, lieka vienintelis paaiskinimas. salutinis ir pagrindinis.
kol pagr. kelyje kazkas vyksta, salutinis neturi teises ten nosies kist...

--
Kurmis