Tema: Re: Ppersijungimas i LPG
Autorius: Iksas
Data: 2012-04-08 10:48:33
siandien pabandziau au isjungtu. Zinoma siandien salciau buvo, tai
vistiek persijunge kai tik variklis pasilo  iki normos.

Dar vienas pastebejimas, jei vaziuoji ir variklis dar pilnai neisiles,
bet jau pasiekes tokia temperatura, kad galetu persijungti i LPG. Tuo
metu sustoji ir leidi padirbti ant laisvu, tai po puses minutes
persijungia i dujas, nors vaziuojant to nepersijungtu.