Tema: Re: transporto kamstis ir sankaba
Autorius: svyt
Data: 2009-05-22 19:34:15
turi aatleist kuo greiciau o variklio sukiai turi buti kuo mazesni- tuomet 
sunkiau staigiai pajudet, bet nei smugiu nepatiriu nei sankaba droziasi, tik 
jei atleidziu sankaba prie 1000 apsuku dizelyje, net pirmu begiu kol isjudu 
siek tiek laiko praeina, jei skubu- draginu sankaba atleidziu prie 3000 
apsuku, bet cia jau pjovimas ir sankabos ir pakabos. nu nekalabu apie 
pradinukus vairuotojus kurie pria 1500 apsuku bruzina sankaba 5 sek kol 
atleidzia, taip supjaus bet ka ir diska ir diskatoriu ir isminama guoli 
nepriklausomai nuo to ar laikys numinta ar atleista sankaba sustojus prie 
raudono scviesoforo.

-- 
vyt/ /e 36 318 tds caravan.


"cD-r0m" <adomas.delete@gmail.com> wrote in message 
news:gushfc$kkk$1@trimpas.omnitel.net...
> Panasu klausima apie kamscius turiu ir siaip ir paprastam vaziavimui, 
> kalba apie sena masina..
>
> Geriau yra leist sankabai praslyst daugiau pradedant vaziuot kad nemust 
> per mechanika, ar greiciau numest kad nesidroztu diskai?
>
> "LinasM" <konferencinis@freemail.lt> wrote in message 
> news:gus867$8o3$1@trimpas.omnitel.net...
>> Stovint transporto kamstyje, geriau sankaba laikyti ismynus, ar nuolat 
>> makaluoti begiais? Kas maziau kenkia?
>> Jei svarbu, kalba eina apie 1.6HDi dyzeli.
>>
>
>